Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Attribution of meanings to terms related to bullying: A comparison between teacher's and pupil's perspectives in Italy.

Kataloginformation
Feldname Details
Nuova numerazione 61788
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 379877
Autore MENESINI, E.
Titolo Attribution of meanings to terms related to bullying: A comparison between teacher's and pupil's perspectives in Italy. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 393-406
Nota generale Estratto da: European J. of Psychology of Education 2002, 4
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto ITALIA.
BULLISMO.
DOCENTI.
VIOLENZA.
AGGRESSIVITÀ.
STUDENTI.
LINGUAGGIO.
RELAZIONI.
INTERVENTO.
Psicologico
Ambito Sociologico
RICERCA.
Autore Secondario SMITH, P.K.
FONZI, A.
Titolo correlato European J. of Psychology of Education 2002, 4.
Kataloginformation61788 Datensatzanfang . Kataloginformation61788 Seitenanfang .
Schnellsuche