Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Effects of Fantasy Contexts on Children's Learning and Motivation: Making Learning more Fun.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 31607
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 349548
Autore PARKER, E.L.
Titolo Effects of Fantasy Contexts on Children's Learning and Motivation: Making Learning more Fun. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 625-633
Nota generale Estratto da: “J. of Personality and Social Psychology”, 1992 62 4
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto APPRENDIMENTO.
CREATIVITÀ.
DIDATTICA.
EDUCAZIONE.
GIOCO.
INSEGNAMENTO.
ISTRUZIONE.
PREADOLESCENZA.
SCUOLA.
SISTEMA FORMATIVO.
STUDENTI.
SVILUPPO COGNITIVO.
Psicologico
Ambito RICERCA.
Pedagogico
Autore Secondario LEPPER, M.R.
Titolo correlato J. of Personality and Social Psychology 1992 62 4.
Catalogue Information 31607 Beginning of record . Catalogue Information 31607 Top of page .
Quick Search