Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Discriminant Validity of Teacher Ratings for Normal, Learning-Disabled and Emotionally Handicapped Boys.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 19092
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 336988
Autore ELLEN, A.
Titolo Discriminant Validity of Teacher Ratings for Normal, Learning-Disabled and Emotionally Handicapped Boys. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 15-25
Nota generale Estratto da: “J. of School Psychology”, 1989 27 1
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto DISCRIMINAZIONE.
DISABILITÀ.
INSEGNAMENTO.
PROFESSIONE.
SCUOLA.
SISTEMA SCOLASTICO.
STUDENTI.
Psicologico
Ambito RICERCA.
Pedagogico
Titolo correlato J. of School Psychology 1989 27 1.
Catalogue Information 19092 Beginning of record . Catalogue Information 19092 Top of page .
Quick Search