Shortcuts
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Tag Display

MARC 21

Becoming a metacognitive teacher : a guide for early and preservice teachers /
Tag Description
001$ 447877
007$ t
008$ 201125s2020 nyua u001 u eng d
020$a9780807764060$a(paperback)
020$a9780807764077$q(hardcover)
100$aScales, Roya Q.$eautore
245$aBecoming a metacognitive teacher :$ba guide for early and preservice teachers /$cRoya Q. Scales, Thomas DeVere Wolsey, Seth A. Parsons ; foreword by Gerald G. Duffy.$hLibro
264$aNew York :$bTeachers College Press,$c[2020]
264$c©2020
300$axiii, 145 pagine :$billustrazioni ;$c23 cm
504$aBibliografia: pagine 131-133
650$aInsegnamento riflessivo
650$aMetacognizione
650$aInsegnamento$xValutazione
700$aWolsey, Thomas DeVere$eautore
700$aParsons, Seth A.$eautore
700$aDuffy, Gerald G.$eautore di prefazione
852$mSL-6-C-710$xSL
Quick Search