Shortcuts
Please wait while page loads.
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Becoming a metacognitive teacher : a guide for early and preservice teachers /

Becoming a metacognitive teacher : a guide for early and preservice teachers /
Catalogue Information
Field name Details
Autore Scales, Roya Q. autore
Titolo Becoming a metacognitive teacher : a guide for early and preservice teachers / Roya Q. Scales, Thomas DeVere Wolsey, Seth A. Parsons ; foreword by Gerald G. Duffy. Libro
Pubblicazione New York : Teachers College Press, [2020]
©2020
Descrizione fisica xiii, 145 pagine : illustrazioni ; 23 cm
Nota bibliografica Bibliografia: pagine 131-133
Soggetto Insegnamento riflessivo
Metacognizione
Insegnamento -- Valutazione
Altri Autori Wolsey, Thomas DeVere autore
Parsons, Seth A. autore
Duffy, Gerald G. autore di prefazione
Nuova Numerazione 447877
Links to Related Works
Subject References:
Authors:
Catalogue Information 447877 Beginning of record . Catalogue Information 447877 Top of page .
Item Information
Barcode Shelf Location Collection Volume Ref. Branch Status Due Date Res. Issue
10668058 SL-6-C-710
Pedagogia educazione   Sala lettura 1 piano . . *, Breve 7 giorni .  
Item Notes:
. Catalogue Record 447877 ItemInfo Beginning of record . Catalogue Record 447877 ItemInfo Top of page .
Quick Search