Shortcuts
Please wait while page loads.
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

When Girls Learn More than Boys: The Influence of Time in School and Pedagogy in Botswana.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 40441
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 358418
Titolo When Girls Learn More than Boys: The Influence of Time in School and Pedagogy in Botswana. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 347-376
Nota generale Estratto da: “Comparative Education Rev.”, 1994 38 3
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto ADOLESCENTI.
APPRENDIMENTO.
BOTSWANA.
DIFFERENZA SESSUALE.
DONNA.
FAMIGLIA.
INFLUENZA.
RENDIMENTO.
SCUOLA.
TEMPO.
Psicologico
Ambito Pedagogico
RICERCA.
Autore Secondario FULLER, B.
Titolo correlato Comparative Education Rev. 1994 38 3.
Catalogue Information 40441 Beginning of record . Catalogue Information 40441 Top of page .
Quick Search