Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Social interaction learning strategies, motivation, first-year students’ experiences and permanence in university studies.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 78641
Collocazione UPS BIBL CENTR 39-C-2582
Autore GARCÍA-ROS, R.
Titolo Social interaction learning strategies, motivation, first-year students’ experiences and permanence in university studies. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 451-469.
Nota generale Estratto da: Educational Psychology 2018, 38, 4.
Tipo di documento RICERCA.
Soggetto STUDENTI.
UNIVERSITÀ.
MOTIVAZIONE.
APPRENDIMENTO.
SOCIALIZZAZIONE.
SPAGNA.
Ambito Pedagogico
Psicologico
Autore Secondario PÉREZ-GONZÀLEZ, F.
CAVAS-MARTÍNEZ, F.
TOMÀS, J. M.
Titolo correlato Educational Psychology 2018, 38, 4.
Accesso online http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=eue&AN=129234208&lang=it&site=ehost-live
Catalogue Information 78641 Beginning of record . Catalogue Information 78641 Top of page .
Quick Search