Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

How to envision equitable mathematics instruction : views of U.S. and Korean preservice teachers..

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 77875
Collocazione UPS BIBL CENTR SL-II-917
Autore LEE, J.-E.
Titolo How to envision equitable mathematics instruction : views of U.S. and Korean preservice teachers.. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 275-288.
Nota generale Estratto da: Teaching and teacher education 2018, 69
Tipo di documento RICERCA.
Soggetto EDUCAZIONE.
SCUOLA ELEMENTARE.
SCUOLA SUPERIORE.
DOCENTI.
STUDENTI.
STATUS ECONOMICO.
STATUS SOCIALE.
USA.
COREA.
Ambito Pedagogico
Autore Secondario KIM, J.
KIM, S.
LIM, W.
Titolo correlato Teaching and teacher education 2018, 69
Accesso online http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=eue&AN=126293907&lang=it&site=ehost-live
Catalogue Information 77875 Beginning of record . Catalogue Information 77875 Top of page .
Quick Search