Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
LIBERO Portal Search
.
Catalogo Univ. Pontificia Salesiana
.
EbscoHost
.
Univ. Pontificia Salesiana
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Display
Catalogue Display
Affective and social outcomes of schooling (Monogr.)
.
Bookmark this Record
Catalogue Record 69617
.
Catalogue Information
Catalogue Record 69617
.
Catalogue Information
Field name
Details
Nuova numerazione
69617
Collocazione
UPS BIBL CENTR 39-C-2582
Vecchia numerazione
395343
Autore
MOK, M.
Titolo
Affective and social outcomes of schooling (Monogr.) Parte componente di periodico
Descrizione fisica
pp. 157-323
Nota generale
Estratto da: Educational Psychology 2006, 2
Tipo di documento
SAGGIO TEORICO.
Soggetto
AFFETTIVITÀ.
COMPORTAMENTO.
CONFLITTI.
CULTURA.
EDUCAZIONE.
EMOZIONI.
IMPEGNO.
INFLUENZA.
SCUOLA.
SISTEMA FORMATIVO.
SISTEMA SCOLASTICO.
STUDENTI.
VALORI.
RENDIMENTO.
SUCCESSO.
Psicologico
Ambito
Pedagogico
RICERCA.
Titolo correlato
Educational Psychology 2006, 2.
.
ISBD Display
Catalogue Record 69617
.
Tag Display
Catalogue Record 69617
.
Related Works
Catalogue Record 69617
.
Marc XML
Catalogue Record 69617
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 69617
.
Catalogue Information 69617
Beginning of record
.
Catalogue Information 69617
Top of page
.
Download Title
Catalogue Record 69617
Export
This Record
As
Labelled Format
Bibliographic Format
ISBD Format
MARC Format
MARC Binary Format
MARCXML Format
User-Defined Format:
Collocazione
Autore Persona
Autore Ente
Autore Congresso
Titolo Uniforme
Titolo Uniforme
Titolo
Pubblicazione
Descrizione fisica
Serie - Contenuto
Contenuto in
Abstract
Parola chiave
Autore secondario Persona
To
File
Email
Quick Search
Search for