Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
LIBERO Portal Search
.
Catalogo Univ. Pontificia Salesiana
.
EbscoHost
.
Univ. Pontificia Salesiana
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Display
Catalogue Display
Le abilità di studio e le strategie di autoregolazione dell'apprendimento.
.
Bookmark this Record
Catalogue Record 55387
.
Catalogue Information
Catalogue Record 55387
.
Catalogue Information
Field name
Details
Nuova numerazione
55387
Collocazione
UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione
373441
Autore
ZIMMERMAN, B.J.
Titolo
Le abilità di studio e le strategie di autoregolazione dell'apprendimento. Parte componente di periodico
Descrizione fisica
pp. 25-49
Nota generale
Estratto da: “Psicologia dell'Educazione e della Formazione”, 1999 1 1
Tipo di documento
SAGGIO TEORICO.
Soggetto
ABILITÀ.
APPRENDIMENTO.
MOTIVAZIONE.
SCUOLA.
STUDENTI.
SUCCESSO.
TEMPO.
Psicologico
Ambito
Pedagogico
Titolo correlato
Psicologia dell'Educazione e della Formazione 1999 1 1.
.
ISBD Display
Catalogue Record 55387
.
Tag Display
Catalogue Record 55387
.
Related Works
Catalogue Record 55387
.
Marc XML
Catalogue Record 55387
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 55387
.
Catalogue Information 55387
Beginning of record
.
Catalogue Information 55387
Top of page
.
Download Title
Catalogue Record 55387
Export
This Record
As
Labelled Format
Bibliographic Format
ISBD Format
MARC Format
MARC Binary Format
MARCXML Format
User-Defined Format:
Collocazione
Autore Persona
Autore Ente
Autore Congresso
Titolo Uniforme
Titolo Uniforme
Titolo
Pubblicazione
Descrizione fisica
Serie - Contenuto
Contenuto in
Abstract
Parola chiave
Autore secondario Persona
To
File
Email
Quick Search
Search for