Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Comparing Instructional Contexts of Students with and without Severe Disabilities in General Education Classrooms.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 52412
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 370448
Autore LOGAN, K.R.
Titolo Comparing Instructional Contexts of Students with and without Severe Disabilities in General Education Classrooms. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 343-358
Nota generale Estratto da: “Exceptional Children”, 1998 64 3
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto DISTURBI.
DOCENTI.
EDUCAZIONE.
DISABILITÀ.
INSEGNAMENTO.
INTEGRAZIONE.
ISTRUZIONE.
RELAZIONI.
SCUOLA OBBLIGO.
Psicologico
Ambito Pedagogico
RICERCA.
Autore Secondario MALONE, D.M.
Titolo correlato Exceptional Children 1998 64 3.
Catalogue Information 52412 Beginning of record . Catalogue Information 52412 Top of page .
Quick Search