Shortcuts
Please wait while page loads.
Osservatorio della Gioventu . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Promoting Social Interaction and Status of Children with Intellectual Disabilities in Zambia.

Catalogue Information
Field name Details
Nuova numerazione 36889
Collocazione UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione 354853
Titolo Promoting Social Interaction and Status of Children with Intellectual Disabilities in Zambia. Parte componente di periodico
Descrizione fisica pp. 277-305
Nota generale Estratto da: “The J. of Special Education”, 1993 27 3
Tipo di documento RIC STAT SUL CAMPO.
Soggetto ADOLESCENTI.
AFRICA.
APPRENDIMENTO.
DISTURBI.
DISABILITÀ MENTALE.
INFANZIA.
INTEGRAZIONE.
PEER-GROUP.
SOCIETÀ.
ZAMBIA.
Psicologico
Ambito Pedagogico
RICERCA.
Autore Secondario RONNING, J.A.
Titolo correlato The J. of Special Education 1993 27 3.
Catalogue Information 36889 Beginning of record . Catalogue Information 36889 Top of page .
Quick Search