Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
LIBERO Portal Search
.
Catalogo Univ. Pontificia Salesiana
.
EbscoHost
.
Univ. Pontificia Salesiana
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Display
Catalogue Display
L'analisi dei bisogni formativi 1994/95. I nuovi contesti e il progetto.
.
Bookmark this Record
Catalogue Record 42276
.
Catalogue Information
Catalogue Record 42276
.
Catalogue Information
Field name
Details
Nuova numerazione
42276
Collocazione
UPS BIBL CENTR
Vecchia numerazione
360264
Titolo
L'analisi dei bisogni formativi 1994/95. I nuovi contesti e il progetto. Parte componente di periodico
Descrizione fisica
pp. 188-207
Nota generale
Estratto da: “Il Quadrante Scolastico”, 1995 64
Tipo di documento
SAGGIO TEORICO.
Soggetto
BISOGNI.
CURRICOLO.
DIDATTICA.
INFANZIA.
INSEGNAMENTO.
ISTITUZIONI.
ISTRUZIONE.
PROGETTI.
SCUOLA MATERNA.
TRENTINO ALTO ADIGE.
Ambito
Pedagogico
Autore Secondario
GRASSILLI, B.
Titolo correlato
Il Quadrante Scolastico 1995 64.
.
ISBD Display
Catalogue Record 42276
.
Tag Display
Catalogue Record 42276
.
Related Works
Catalogue Record 42276
.
Marc XML
Catalogue Record 42276
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 42276
.
Catalogue Information 42276
Beginning of record
.
Catalogue Information 42276
Top of page
.
Download Title
Catalogue Record 42276
Export
This Record
As
Labelled Format
Bibliographic Format
ISBD Format
MARC Format
MARC Binary Format
MARCXML Format
User-Defined Format:
Collocazione
Autore Persona
Autore Ente
Autore Congresso
Titolo Uniforme
Titolo Uniforme
Titolo
Pubblicazione
Descrizione fisica
Serie - Contenuto
Contenuto in
Abstract
Parola chiave
Autore secondario Persona
To
File
Email
Quick Search
Search for