Shortcuts
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Tag Display

MARC 21

Theory into practice.
Tag Description
001$ 41335
007$ ta
008$ 040927c19629999xxuqu0p u0 0eng d
022$a0040-5841
245$aTheory into practice.$hPeriodico
246$aResearch and the schools
264$aColumbus :$bCollege of Education, Ohio State University. ,$c1962-
300$avolumi
310$aTrimestrale,$b1980-
321$a5 fascicoli,$b1962-1979
500$aPeriodico corrente
530$aDisponibile versione digitale dal vol. 36 anno 1997 (visitato: giugno 2021)
530$aPresente nelle banche dati: Psychology and behavioral sciences collection; Education source; Sociology source ultimate.
650$aPedagogia$vPeriodici.
650$aScuola$vPeriodici.
650$aIstruzione$xTeoria e pratica$vPeriodici.
650$aApprendimento$vPeriodici.
650$aInsegnamento$vPeriodici.
650$aValutazione$vPeriodici.
650$aInsegnanti$xFormazione$vPeriodici.
650$aInsegnanti$xSviluppo professionale$vPeriodici.
650$aInsegnanti$xGestione della classe$vPeriodici.
710$aOhio State university. College of education.
774$tCurrent perspectives on learning disabilities and ADHD /$w359896
774$tEducational policy and youth in the 21st century /$w402682
774$tFifty years of Theory into practice :$w402713
774$tEmerging issues in school bullying :$w405310
774$tCritical issues in STEM schools /$w409397
774$tInclusive schooling and leadership for social justice /$w411863
774$tLooking back and moving forward :$w414851
774$tTheories of bullying and cyberbullying /$w417275
774$tYoung adult liturature /$w373938
774$tThe future of critical literacies in U.S. schools /$w385646
774$tRethinking language teaching and learning in multilingual classrooms /$w395107
774$tChanging landscapes :$w427567
774$tColorism in education.$w429898
774$tPsychological science at work in schools and education /$w431417
774$tAdaptive teaching: theoretical implications for practice /$w432401
774$tArgumentation and education in democratic society /$w433510
774$tInstructional coaching practices :$w434385
774$tNel Noddings and social education /$w441207
852$aUPS$b39$f10345489$m39-D-84$q1(1962):1-5. 2(1963)CNR. 3(1964)CR-14(1975)CR. 15(1976):1-3.5. 16(1977):1-4. 17(1978)CR-29(1990)CR. 30(1991):1-3. 31(1992)CR-38(1999)CR.39(2000)CNR-54(2015)CNR.$xS
856$uhttps://www.tandfonline.com/loi/htip20$mTaylor & Francis online$3Versione digitale da rete di Ateneo
856$uhttp://search.ebscohost.com/$3Banche dati da rete di Ateneo
984$bSubscription 1: 2013, v. 52 n. 1 - 2017, v. 56 n. 3

MAB

Theory into practice.
Tag Description
001 41335
200aOhio State university. College of education.
331 Theory into practice.
410 Columbus ,
425a1962
433 v.
501 Periodico corrente
501 La rivista è presente anche in formato on-line dal 1962 con full-text
501 Trimestrale
542a0040-5841
544 39-D-84
902 Apprendimento$vPeriodici.
902 Insegnamento$vPeriodici.
902 Insegnanti$xFormazione$vPeriodici.
902 Insegnanti$xGestione della classe$vPeriodici.
902 Insegnanti$xSviluppo professionale$vPeriodici.
902 Istruzione$xTeoria e pratica$vPeriodici.
902 Pedagogia$vPeriodici.
902 Periodico Ebsco-Educazione.
902 Scuola$vPeriodici.
902 Valutazione$vPeriodici.

UKMarc

Theory into practice.
Tag Description
110$aOhio State university. College of education.
245$aTheory into practice.

UniMarc

Theory into practice.
Tag Description
101$ eng
200$aTheory into practice.
210$aColumbus ,$d1962
215$av.
615$ Apprendimento$vPeriodici.
615$ Insegnamento$vPeriodici.
615$ Insegnanti$xFormazione$vPeriodici.
615$ Insegnanti$xGestione della classe$vPeriodici.
615$ Insegnanti$xSviluppo professionale$vPeriodici.
615$ Istruzione$xTeoria e pratica$vPeriodici.
615$ Pedagogia$vPeriodici.
615$ Periodico Ebsco-Educazione.
615$ Scuola$vPeriodici.
615$ Valutazione$vPeriodici.
710$aOhio State university. College of education.
Quick Search