Shortcuts
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Browse Shelf





- Dal cyberbullismo al sexting : come aiutare figli, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie / Bilotto, Andrea, 1983- Dal cyberbullismo al sexting : come aiutare figli, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie /SL-6-B-139(10) 1 -
Title: Dal cyberbullismo al sexting : come aiutare figli, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie /
Author: Bilotto, Andrea, 1983-
Year: 2019
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Dal cyberbullismo alla dipendenza online : come aiutare ragazzi, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie / Bilotto, Andrea, 1983- Dal cyberbullismo alla dipendenza online : come aiutare ragazzi, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie /SL-6-B-139(7) 2 -
Title: Dal cyberbullismo alla dipendenza online : come aiutare ragazzi, genitori ed insegnanti ad affrontare i rischi legati alle nuove tecnologie /
Author: Bilotto, Andrea, 1983-
Year: 2016
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Il lavoro scientifico in scienze dell'educazione : guida alla tesi di laurea e al dottorato di ricerca / Bellerate, Bruno, 1928-2020 Il lavoro scientifico in scienze dell'educazione : guida alla tesi di laurea e al dottorato di ricerca /SL-6-B-21(59) 3 -
Title: Il lavoro scientifico in scienze dell'educazione : guida alla tesi di laurea e al dottorato di ricerca /
Author: Bellerate, Bruno, 1928-2020
Year: 1989
Collections: Pedagogia educazione, Comunicazione sociale, Seminario di Metodologia pedagogica.
Available at: Sala lettura 1 piano, Piano 3 Seminari, Silo.
- How to be a brilliant trainee teacher / Wright, Trevor, 1950- How to be a brilliant trainee teacher /SL-6-B-140 4 -
Title: How to be a brilliant trainee teacher /
Author: Wright, Trevor, 1950-
Year: 2017
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation / Andrade, Heidi L. Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation /SL-6-B-141(1) 5 -
Title: Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation /
Author: Andrade, Heidi L.
Year: 2018
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using feedback to improve learning / Ruiz-Primo, Maria Araceli Using feedback to improve learning /SL-6-B-141(2) 6 -
Title: Using feedback to improve learning /
Author: Ruiz-Primo, Maria Araceli
Year: 2018
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using students' assessment mistakes and learning deficits to enhance motivation and learning / McMillan, James H., 1948- Using students' assessment mistakes and learning deficits to enhance motivation and learning /SL-6-B-141(3) 7 -
Title: Using students' assessment mistakes and learning deficits to enhance motivation and learning /
Author: McMillan, James H., 1948-
Year: 2018
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using self-assessment to improve student learning / Harris, Lois Ruth Using self-assessment to improve student learning /SL-6-B-141(4) 8 -
Title: Using self-assessment to improve student learning /
Author: Harris, Lois Ruth
Year: 2018
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using peer assessment to inspire reflection and learning / Topping, Keith James, 1947- Using peer assessment to inspire reflection and learning /SL-6-B-141(5) 9 -
Title: Using peer assessment to inspire reflection and learning /
Author: Topping, Keith James, 1947-
Year: 2018
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.
- Using formative assessment to support student learning objectives / Schneider, M. Christina Using formative assessment to support student learning objectives /SL-6-B-141(6) 10 -
Title: Using formative assessment to support student learning objectives /
Author: Schneider, M. Christina
Year: 2019
Collections: Pedagogia educazione.
Available at: Sala lettura 1 piano.




Quick Search