Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Card Display
Catalogue Card Display
RAK
Nuova Numerazione: 80087 Control Info: 041021c1991 xx qu u0 0eng c ISSN : 0959-4752 Vecchia Numerazione: 80547 Titolo: Learning and instruction.Periodico Altro titolo: Journal of European Association for research on learning and instruction Pubblicazione: Oxford [ecc.] :Pergamon Press,1991- Descrizione fisica: v. Periodicita: Trimestrale Nota generale: Periodico corrente Soggetto: Educazione--Periodici. Psicologia dell'educazione--Periodici. Autore Sec. Ente: European association for research on learning and instruction. Legami con spogli: Cognitive and affective processes in multimedia learning /408876 Classroom dialogue and learning outcomes /437273 Collocazione: UPS391033502639-C-25641(1991)CR-9(1999)CR. 10(2000)CNR-16(2006)CNR. 18(2008)CNR-(2017)CNR.S Accesso online: https://www.journals.elsevier.com/learning-and-instruction Holdings Summary: Subscription 1: 2014, n. 29 - 2015, n. 36, 2015, n. 38 - 2015, n. 39, 2016, n. 41 - 2016, n. 42, 2016, n. 44 - 2017, n. 52 ------------------------------ 10641620 (2022):80.82. (2023):83.85-88. Available at Riviste scaffale 39-C-2564 {Non prestabile} 10335026 La biblioteca possiede: 1(1991)CR-9(1999)CR. 10(2000)CNR-16(2006)CNR. 18(2008)CNR-(2021)CNR. Available at Silo 39-C-2564 {Consultazione periodici} 10043000N (2023) 6NRS {In Arrivo} 10038797N (2022) 6NRS {Sollecito} 10025170N (2015):40. (2016):43. Available at Biblioteca UPS 39-C-2564 {Mancante} Copy On Order: ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 408876 Control Info: 140312s2014 nl 0 0eng d Titolo: Cognitive and affective processes in multimedia learning /guest editors: Babette Park, Jan L. Plass and Roland Brünken.Parte componente di periodico Pubblicazione: Amsterdam :Elsevier,2014. Descrizione fisica: 175 p. ;28 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La monografia è presente anche in formato on line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Learning and instruction". a. 2014, v. 48, n. 144 Soggetto: Apprendimento--Nuove tecnologie. Altri Autori: Park, Babette. Plass, Jan L. Brünken, Roland,1965- Legami con spogli: Learning and instruction.80087 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=107102 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 437273 Control Info: 170911s2017 nl 0 0eng d Titolo: Classroom dialogue and learning outcomes /guest editors: Chiel van der Veen and Bert van Oers.Parte componente di periodico Pubblicazione: Amsterdam :Elsevier,2017. Descrizione fisica: 69 p. ;28 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La monografia è presente anche in formato on line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Learning and instruction". a. 2017, n. 48 Soggetto: Classe scolastica--Dinamica Scuola--Dialogo Dialogo--Educazione Altri Autori: Veen, Chiel van der Oers, Bert van Legami con spogli: Learning and instruction.80087 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=107102 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** -----------------------------------------------
Quick Search
Search for