Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Card Display
Catalogue Card Display
RAK
Nuova Numerazione: 39527 : ta Control Info: 040927c1958 xx uu u0 0eng c ISSN : 0013-1881 Titolo: Educational research.Periodico Pubblicazione: London :NFER-Nelson,1958- Descrizione fisica: volumi Nota generale: Quadrimestrale Periodico corrente Disponibilità su altro supporto fisico: Disponibile versione digitale (visitato: maggio 2021) Soggetto: Pedagogia--Periodici. Educazione--Periodici. Istruzione--Teoria e pratica--Periodici. Insegnamento--Periodici. Legami con spogli: Value for money in education /401456 Gender and educational achievement /413310 International policy borrowing and evidence-based educational policy making :431723 Evidence-informed practice in education :437262 Collocazione: UPS39SL-II-7140011(1959):1. 6(1963)CR-11(1968)CR. 12(1969/1970):1-3. 13(1970/1971)CR-29(1987)CR. 30(1988):1.3. 31(1989)CR-33(1991)CR. 34(1992)1.3. 35(1993)CR-40(2000)CR. 43(2001)CNR-59(2017)CNR.S Accesso online: https://www.tandfonline.com/loi/rere20 Holdings Summary: Subscription 1: 2013, v. 55, n. 1 - 2017, v. 59 n. 4 ------------------------------ 10649184 64(2022):1-4. 65(2023):1-4. 66(2024):1. Available at Riviste scaffale SL-II-714 {Non prestabile} 10306483 La biblioteca possiede: 1(1959):1. 6(1963)CR-11(1968)CR. 12(1969/1970):1-3. 13(1970/1971)CR-29(1987)CR. 30(1988):1.3. 31(1989)CR-33(1991)CR. 34(1992)1.3. 35(1993)CR-40(2000)CR. 43(2001)CNR-63(2021)CNR. Available at Silo SL-II-714 {Consultazione periodici} 10044851N (2024) 4NRS {In Arrivo} Copy On Order: ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 401456 Control Info: 130730s2013 enk 0 0 0eng d Titolo: Value for money in education /special issue editors: Steve Bradley and Ben Durbin.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: [London] :Routledge ;NFER,2013. Descrizione fisica: P. [117]-218 ;25 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La rivista è presente anche in formato on-line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Contenuto: The role of education in economic growth : theory, history and current returns / Theodore R. Breton -- Educational attainment across the UK nations : performance, inequality and evidence / Stephen Machin, Sandra McNally and Gill Wyness -- A needle in a haystack : a search for value for money in turnaround strategies for schools in difficult circumstances / Constance Khupe ... [et al.] -- Working longer makes students stronger? The effects of ninth grade classroom hours on ninth grade student performance / Vibeke Myrup Jensen -- The school choice market in Chine : a case study / Wu Xiaoxin. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Educational research". a. 2013, v. 55, n. 2 Soggetto: Educazione--Aspetti economici. Altri Autori: Bradley, Steve. Durbin, Ben. Legami con spogli: Educational research.39527 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=104701 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 413310 Control Info: 140702s2014 enk 0 0 0eng d Titolo: Gender and educational achievement /special issue editors: Andreas Hadjar ... [et al.].[Parte componente di periodico] Pubblicazione: [London] :Routledge ;NFER,2014. Descrizione fisica: P. [117]-257 ;25 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La rivista è presente anche in formato on-line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Educational research". a. 2014, v. 56, n. 2 Soggetto: Identità di genere e educazione Donne--Educazione--Aspetti sociali. Altri Autori: Hadjar, Andreas. Legami con spogli: Educational research.39527 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=104701 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 431723 Control Info: 160621s2016 enk 0 0 0eng d Titolo: International policy borrowing and evidence-based educational policy making :relationships and tensions /guest editors: Newman Burdett Bethan Burge and Sharon O'Donnell.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: [London] :Routledge ;NFER,2016. Descrizione fisica: P. [113]-219 ;25 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La rivista è presente anche in formato on-line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Educational research". a. 2016, v. 58, n. 2 Soggetto: Istruzione--Riforme Istruzione--Politiche internazionali Educazione--Riforme. Altri Autori: Burdett, Newman Burge, Bethan O'Donnell, Sharon Legami con spogli: Educational research.39527 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=104701 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 437262 Control Info: 170911s2017 enk 0 0 0eng d Titolo: Evidence-informed practice in education :meanings and applications /guest editors: Julie Nelson and Carol Campbell.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: [London] :Routledge ;NFER,2017. Descrizione fisica: P. [127]-255 ;25 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. La rivista è presente anche in formato on-line con full-text. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Educational research". a. 2017, v. 59, n. 2 Soggetto: Educazione--Ricerca--Metodologia Altri Autori: Nelson, Julie Campbell, Carol Legami con spogli: Educational research.39527 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/direct.asp?JournalID=104701 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** -----------------------------------------------
Quick Search
Search for