Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Card Display
Catalogue Card Display
RAK
Nuova Numerazione: 340825 Control Info: 100304c20069999enktu0p 0 0eng d ISSN : 1556-1623 Vecchia Numerazione: 412919 Titolo: Metacognition and learning.Periodico Pubblicazione: New York :Springer,2006- Descrizione fisica: v. Periodicita: Quadrimestrale Disponibilità su altro supporto fisico: Presente in Ebscohost nella banca dati "Education source" Soggetto: Apprendimento cognitivo--Periodici. Legami con spogli: Understanding the sequential and temporal characteristics of self-regulated learning /415677 Effect of disfluency on cognitive and metacognitive processes and outcomes /431022 Dynamic relations, contingencies, and contextual factors in self-regulated learning /437785 Collocazione: UPS391046871539-C-30335(2010)CNR-7(2012)CNR. 8(2013):1-2. 9(2014)CNR-10(2015)CNR-S Accesso online: http://search.ebscohost.com/ Holdings Summary: Subscription 1: 2013, v. 8, n. 1 - 2017, v. 12 n. 2 ------------------------------ 10649083 17(2022):1-3. 18(2023):1-3. Available at Riviste scaffale 39-C-3033 {Non prestabile} 10468715 La biblioteca possiede: 5(2010)CNR-7(2012)CNR. 8(2013):1-2. 9(2014)CNR-16(2021)CNR. Available at Silo 39-C-3033 {Consultazione periodici} 10043007N 18(2023) 3NRS {In Arrivo} Copy On Order: ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 415677 Control Info: 141006s2014 nyu 0 0eng d Titolo: Understanding the sequential and temporal characteristics of self-regulated learning /guest editors: Inge Molenaar and Sanna Järvelä.Parte componente di periodico Pubblicazione: New York :Springer,2014. Descrizione fisica: P. [75]-237 :ill. ;24 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Metacognition and learning". a. 2014, v. 9, n. 2 Soggetto: Autodidattica--Indirizzi, saggi, letture. Autocontrollo--Indirizzi, saggi, letture. Apprendimento--Indirizzi, saggi, letture. Altri Autori: Molenaar, Inge. Järvelä, Sanna, Legami con spogli: Metacognition and learning.340825 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 431022 Control Info: 160502s2016 nyu 0 0eng d Titolo: Effect of disfluency on cognitive and metacognitive processes and outcomes /guest editors: Tim Kühl ancd Alexander Eitel.Parte componente di periodico Pubblicazione: New York :Springer,2016. Descrizione fisica: 137 p. :ill. ;24 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene indicazioni bibliografiche. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Metacognition and learning". a. 2016, v. 11, n. 1 Soggetto: Balbuzie Altri Autori: Kühl, Tim. Eitel, Alexander. Legami con spogli: Metacognition and learning.340825 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 437785 Control Info: 171001s2015 nyu 0 0eng d Titolo: Dynamic relations, contingencies, and contextual factors in self-regulated learning /guest editors: Matthew L. Bernacki and Adar Ben-Eliyahu.Parte componente di periodico Pubblicazione: New York :Springer,2015. Descrizione fisica: 179 p. :ill. ;24 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "Metacognition and learning". a. 2015, v.10, n. 1 Soggetto: Autodidattica Altri Autori: Bernacki, Matthew L. Ben-Eliyahu, Adar Legami con spogli: Metacognition and learning.340825 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** -----------------------------------------------
Quick Search
Search for