Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Card Display
Catalogue Card Display
RAK
Nuova Numerazione: 163056 Control Info: 040927c1972 xx qu u0 0eng c ISSN : 0279-6015 Vecchia Numerazione: 163620 Titolo: School Psychology Review /National Association of School Psychologists.Periodico Pubblicazione: Colesville ,1972- Descrizione fisica: v. Periodicita: Trimestrale Nota generale: Periodico vivo Soggetto: Psicologia--scuola--periodici. Autore Sec. Ente: National Association of School Psychologists. Legami con spogli: Children's eye movements during reading /401903 Validity.406111 Reading assessment and intervention.410611 Theoretical frameworks in school psychological intervention research.413601 Collocazione: UPS39SL-II-79210309069S Holdings Summary: Subscription 1: 2013, v. 42 n. 1 - 2014, v. 43, n. 4 ------------------------------ 10309069 23(1994):4. 24(1995)CR. 28(1999)CR. 29(2000)CNR-30(2001)CNR. 34(2005)CNR-35(2006)CNR. 36(2007):1-3. 37(2008)CNR-43(2014)CNR. Available at Silo SL-II-792 {Consultazione periodici} ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 401903 Control Info: 130909s2013 enk 0 0 0eng d Titolo: Children's eye movements during reading /guest editors: Keith Rayner, Scott P. Ardoin, & Katherine S. Binder.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: Bethesda :National Association School Psychologists,2013. Descrizione fisica: P. [121]-237 ;26 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School Psychology Review". a. 2013, v. 42, n. 2 Soggetto: Lettura--Abilità--Bambini. Lettura--Aspetti fisiologici. Altri Autori: Rayner, Keith. Ardoin, Scott P. Binder, Katherine S. Legami con spogli: School Psychology Review /163056 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 406111 Control Info: 140108s2013 enk 0 0 0eng d Titolo: Validity.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: Bethesda :National Association School Psychologists,2013. Descrizione fisica: P. 361-509 ;26 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School Psychology Review". a. 2013, v. 42, n. 3 Soggetto: Psicologia scolastica--Valutazione. Altri Autori: Rayner, Keith. Ardoin, Scott P. Binder, Katherine S. Legami con spogli: School Psychology Review /163056 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 410611 Control Info: 140417s2014 enk 0 0 0eng d Titolo: Reading assessment and intervention.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: Bethesda :National Association School Psychologists,2014. Descrizione fisica: 110 p. ;26 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School Psychology Review". a. 2014, v. 43, n. 1 Soggetto: Lettura--Abilità--Valutazione. Legami con spogli: School Psychology Review /163056 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 413601 Control Info: 140709s2014 enk 0 0 0eng d Titolo: Theoretical frameworks in school psychological intervention research.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: Bethesda :National Association School Psychologists,2014. Descrizione fisica: P. 115-232 ;26 cm. Nota generale: Dati catalografici tratti dalla copertina. Nota bibliografica: Contiene bibliografia. Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School Psychology Review". a. 2014, v. 43, n. 2 Soggetto: Psicologia scolastica--Studi. Legami con spogli: School Psychology Review /163056 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** -----------------------------------------------
Quick Search
Search for