Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Card Display
Catalogue Card Display
RAK
Nuova Numerazione: 156011 : ta Control Info: 040927c19909999xx qu0p u0 0eng d ISSN : 0924-3453 Titolo: School effectiveness and school improvement /International Congress for School Effectiveness and Improvement (ICSEI)Periodico Altro titolo: An international journal of research policy and practice Pubblicazione: Lisse :Swets & Zeitlinger,1990- Descrizione fisica: volumi Periodicita: Trimestrale Nota generale: Periodico corrente Disponibilità su altro supporto fisico: Disponibile versione digitale (visitato: gennaio 2022) Soggetto: Scuola--Periodici. Istruzione--Periodici. Didattica--Periodici. Scuola--Valutazione--Periodici. Scuola--Metodologia--Periodici. Autore Sec. Congresso: International Congress for School Effectiveness and Improvement(ICSEI) Legami con spogli: Data-based decision making around the world :386392 School leadership that makes a difference :395168 A state-of-the-art review :412266 Educational effectiveness approaches in early childhood research across Europe /401351 Collocazione: UPS39SL-II-990103125996(1995)CR-7(1996)CR. 10(1999)CNR-15(2004)CNR. 16(2005):3-4. 17(2006)CNR-26(2015)CNRS Accesso online: https://www.tandfonline.com/loi/nses20Taylor & Francis online Holdings Summary: Subscription 1: 2013, v. 24, n. 1 - 2017, v. 28 n. 4 ------------------------------ 10649394 33(2022):1-4. 34(2023):1-3. 35(2024):1. Available at Riviste scaffale SL-II-990 {Non prestabile} 10312599 La biblioteca possiede: 6(1995)CR-7(1996)CR. 10(1999)CNR-15(2004)CNR. 16(2005):3-4. 17(2006)CNR-32(2021)CNR Available at Silo SL-II-990 {Consultazione periodici} 10044875N (2024) 4NRS {In Arrivo} 10042105N 34(2023) 4NRS {Sollecito} Copy On Order: ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 386392 Control Info: 120523s20129999xx uu m u0 0eng d Vecchia Numerazione: 459521 Titolo: Data-based decision making around the world :from policy to practice to results /guest editors: Kim Schildkamp, Melanie Ehren and Mei Kuin Lai.Parte componente di periodico Pubblicazione: Lisse :Swets & Zeitlinger,2012. Descrizione fisica: P. 124-284 ;25 cm Nota generale: La monografia è presente anche in formato on-line con full-text Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School effectiveness and school improvement". a. 2012, v. 23, n. 2 Soggetto: Apprendimento e insegnamento--Studi. Processo decisionale. Scuola--Politica educativa--Processo decisionale. Altri Autori: Schildkamp, Kim. Ehren, Melanie. Kuin Lai, Mei. Legami con spogli: School effectiveness and school improvement /156011 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/Journal2.asp?JournalID=103118 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 395168 Control Info: 121204s20129999xx uu m u0 0eng d Vecchia Numerazione: 468422 Titolo: School leadership that makes a difference :international perspectives /guest editors: Philip Hallinger and Stephan Huber.Parte componente di periodico Pubblicazione: Lisse :Swets & Zeitlinger,2012. Descrizione fisica: P. 360-485 ;25 cm Nota generale: La monografia è presente anche in formato on-line con full-text Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School effectiveness and school improvement". a. 2012, v. 23, n. 4 Soggetto: Leadership--Formazione. Leadership--Educazione. Leadership educativa--Ricerca--Metodi. Leadership scolastica. Altri Autori: Hallinger, Philip. Huber, Stepan Jan. Legami con spogli: School effectiveness and school improvement /156011 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/Journal2.asp?JournalID=103118 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 401351 Control Info: 130726s2013 xx 0 0 0eng d Titolo: Educational effectiveness approaches in early childhood research across Europe /guest editors: Pam Sammons, Yvonne Andres and James Hall.[Parte componente di periodico] Pubblicazione: [S.l.] :Routledge,2013. Descrizione fisica: P. [132]-272 ;25 cm Nota generale: La monografia è presente anche in formato on-line con full-text Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School effectiveness and school improvement". a. 2013, v. 24, n. 2 Soggetto: Didattica--Bambini--Ricerche. Altri Autori: Sammons, Pam. Andres, Yvonne. Hall, James. Legami con spogli: School effectiveness and school improvement /156011 Collocazione: SL-II-990S Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/Journal2.asp?JournalID=103118 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** ----------------------------------------------- Linked Bibliographic Record: Nuova Numerazione: 412266 Control Info: 140604s2014 enk u0 0eng d Titolo: A state-of-the-art review :educational effectiveness, teacher effectiveness and professional learning, and school and system improvement /guest editor David Reynolds.Parte componente di periodico Pubblicazione: Abingdon :Taylor & Francis,2014. Descrizione fisica: P. [197]-292 ;25 cm Nota generale: La monografia è presente anche in formato on-line con full-text Nota di collegamento complesso: Contenuto in: "School effectiveness and school improvement". a. 2014, v. 25, n. 2 Soggetto: Insegnamento--Efficacia. Insegnanti--Professionalità. Leadership scolastica. Leadership educativa. Altri Autori: Reynolds, David. Legami con spogli: School effectiveness and school improvement /156011 Accesso online: http://ejournals.ebsco.com/Journal2.asp?JournalID=103118 ------------------------------ *** There are no holdings for this record *** -----------------------------------------------
Quick Search
Search for