Shortcuts
Please wait while page loads.
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Come apprendiamo : discenti, contesti e culture /

Come apprendiamo : discenti, contesti e culture /
Catalogue Information
Field name Details
Autore Ente National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (USA). Committee on How People Learn II: The Science and Practice of Learning autore
Titolo Uniforme How people learn II. Italiano
Titolo Come apprendiamo : discenti, contesti e culture / The National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine ; traduzione: Mario Comoglio. Libro
Pubblicazione Roma : LAS, [2019]
©2019
Descrizione fisica 391 pagine : illustrazioni ; 24 cm
Serie Enciclopedia delle scienze dell'educazione ; 138
Nota bibliografica Bibliografia: pagine [279]-351
Soggetto Psicologia dell'apprendimento
Apprendimento -- Aspetti sociali
Altri Autori Comoglio, Mario, S.D.B., 1943- traduttore
Autore Sec. Ente National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (USA). Board on Behavioral, Cognitive, and Sensory Sciences autore
National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (USA). Board on Science Education autore
Lingua originale National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine (USA).- How people learn II :- 440733-
Serie Enciclopedia delle scienze dell'educazione 138
Nuova Numerazione 442520
Links to Related Works
Subject References:
Authors:
Corporate Authors:
Series:
Catalogue Information 442520 Beginning of record . Catalogue Information 442520 Top of page .
Item Information
Barcode Shelf Location Collection Volume Ref. Branch Status Due Date Res. Issue
10666328 SL-6-C-77(138)
Pedagogia educazione   Sala lettura 1 piano . . *, Breve 7 giorni .  
Item Notes:
. Catalogue Record 442520 ItemInfo Beginning of record . Catalogue Record 442520 ItemInfo Top of page .
Quick Search