Shortcuts
Please wait while page loads.
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Using peer assessment to inspire reflection and learning /

Using peer assessment to inspire reflection and learning /
Catalogue Information
Field name Details
Autore Topping, Keith James, 1947- autore
Titolo Using peer assessment to inspire reflection and learning / Keith J. Topping. Libro
Edizione First published
Pubblicazione New York : Routledge, 2018
©2019
Descrizione fisica viii, 157 pagine ; 20 cm
Serie Student assessment for educators
Nota bibliografica Contiene bibliografia
Soggetto Apprendimento riflessivo
Valutazione da parte dei pari grado
Insegnanti -- Formazione
Serie Student assessment for educators
Nuova Numerazione 440170
Links to Related Works
Subject References:
Authors:
Series:
Catalogue Information 440170 Beginning of record . Catalogue Information 440170 Top of page .
Item Information
Barcode Shelf Location Collection Volume Ref. Branch Status Due Date Res. Issue
10664214 SL-6-B-141(5)
Pedagogia educazione   Sala lettura 1 piano . . *, Breve 7 giorni .  
Item Notes:
. Catalogue Record 440170 ItemInfo Beginning of record . Catalogue Record 440170 ItemInfo Top of page .
Quick Search