Shortcuts
Please wait while page loads.
Biblioteca Centrale Salesiana . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Rethinking language teaching and learning in multilingual classrooms /

Catalogue Information
Field name Details
Titolo Rethinking language teaching and learning in multilingual classrooms / guest editor Liliana Barro Zecker. Parte componente di periodico
Pubblicazione New York ; London : Routledge, 2012.
Descrizione fisica P. 235-324 ; 25 cm
Nota generale Dati catalografici tratti dalla copertina
Nota di collegamento complesso Contenuto in: "Theory into practice". a. 2012, v. 51, n. 4
Soggetto Lingue -- Insegnamento -- Scuola
Lingue -- Classi multilingue -- Insegnamento
Scuola -- Classi multilingue -- Apprendimento
Altri Autori Anderman, Eric
Legami con spogli Theory into practice.- 41335-
Nuova Numerazione 395107
Vecchia Numerazione 468361
Links to Related Works
Subject References:
Authors:
Catalogue Information 395107 Beginning of record . Catalogue Information 395107 Top of page .
Quick Search