Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Simple Search
.
Preferences
.
User Signon
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Portal Search
.
Parsifal catalogo URBE
.
DarwinBooks
.
Torrossa biblioteca digitale
.
Banche dati EBSCO
.
Banche dati BREPOLiS
.
Oxford Research Encyclopedias Education
.
Thesaurus Linguae Graecae (TLG)
.
UniSal Discovery Service
.
Osservatorio della Gioventù
.
SALESIAN online
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Expert Search
.
Journal Search
.
Refine Search Results
.
New Items Search
.
Bottom Menu
Help
About
.
Languages
Italian
.
English
.
German
.
Spanish
.
French
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220816
Page content
You are here
:
Catalogue Display
Catalogue Display
Misurare e valutare le competenze linguistiche : guida scientifico-pratica per gli insegnanti /
.
Bookmark this Record
Catalogue Record 223721
.
.
LibraryThing
.
.
Google Books
.
.
Amazon Books
.
Browse Shelf
Catalogue Record 223721
.
Item Information
Catalogue Record 223721
.
Catalogue Information
Catalogue Record 223721
.
Reviews
Catalogue Record 223721
.
Catalogo Nazionale SBN
Resolver for RSN-223721
WorldCat
Resolver for RSN-223721
Google Scholar
Resolver for RSN-223721
European Library
Resolver for RSN-223721
.
Share Link
Jump to link
Catalogue Information
Field name
Details
Titolo
Misurare e valutare le competenze linguistiche : guida scientifico-pratica per gli insegnanti / a cura di Maria Corda Costa e Aldo Visalberghi. Libro
Pubblicazione
Firenze : La Nuova Italia, 1995.
Descrizione fisica
xv, 385 p. ; 19 cm
Serie
Didattica viva ; 240
Nota bibliografica
Bibliografia: p. 377-385
Soggetto
Composizione scritta -- Valutazione
Altri Autori
Corda Costa, Maria
Visalberghi, Aldo, 1919-2007
Serie
Didattica viva
240.
Nuova Numerazione
223721
Vecchia Numerazione
224419
Links to Related Works
Subject References:
Composizione scritta -- Valutazione
.
Authors:
Corda Costa, Maria
.
Visalberghi, Aldo, 1919-2007
.
Series:
Didattica viva
.
.
ISBD Display
Catalogue Record 223721
.
Tag Display
Catalogue Record 223721
.
Related Works
Catalogue Record 223721
.
Marc XML
Catalogue Record 223721
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 223721
.
Catalogue Information 223721
Beginning of record
.
Catalogue Information 223721
Top of page
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Collection
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
Res.
Issue
10191979
6-B-2855(240)
Pedagogia educazione
Silo
.
.
Available
.
Select this item
Select this item
Item Notes:
10440390
63.1-B-126
Seminario di Didattica
Piano 3 Seminari
.
.
*, Breve 7 giorni
.
Select this item
Select this item
Item Notes:
Download Title
Catalogue Record 223721
Export
This Record
As
Labelled Format
Bibliographic Format
ISBD Format
MARC Format
MARC Binary Format
MARCXML Format
User-Defined Format:
Collocazione
Autore Persona
Autore Ente
Autore Congresso
Titolo Uniforme
Titolo - Edizione
Pubblicazione
Descrizione fisica
Serie - Contenuto
Autore secondario Persona
Autore secondario Ente
Autore secondario Congresso
ISBN
Classe Dewey
Subject
To
File
Email
Reserve Title
Catalogue Record 223721
.
Catalogue Record 223721 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 223721 ItemInfo
Top of page
.
Most Popular Titles
#
Author
Title
1
.
Carcereri, Gerardo
1
.
La "Libera" : don Aleardo Rodella e la battaglia per la nascita dell'Università di Verona /
1
2
.
Novella García, Carlos
2
.
Las cualidades del maestro según la pedagogía agustiniana : en Confessiones, De catechizandis rudibus, De magistro y De doctrina christiana /
2
3
.
Formella, Zbigniew, S.D.B., 1963-
3
.
Educare insieme : aspetti psico-educativi nella relazione genitori-figli /
3
4
.
Poggiaro, Luigi
4
.
Breve storia della pedagogia /
4
5
.
Ferreira da Silva, Antônio, S.D.B., 1927-2013
5
.
Raízes do nosso tempo /
5
.
Reviews
This item has not been rated.
Add a Review and/or Rating
223721
1
223721
-
2
223721
-
3
223721
-
4
223721
-
5
223721
-
Quick Search
Search for